بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حالا نوبت ناز کردن رحمتی شده است!

سید مهدی رحمتی که برای زیارت عتبات عالیات به کشور عراق سفر کرده بود و قصد داشت جمعه آینده به ایران برگردد، با بحرانی شدن شرایط این کشور سریعاً به تهران بازگشت.
دیروز هاشم حسینی، سرپرست تیم پدیده مشهد رسماً از علاقه این باشگاه برای عقد قرارداد با کاپیتان استقلال خبر داد و اظهار داشت: «صحبت‌هایی با رحمتی داشته‌ایم!»
طبق اخبار موثقی که به دست ما رسیده، حدود 10 روز قبل خداداد عزیزی به دلیل دوستی‌اش با مالک پروژه پدیده و به خواست او پیشنهاد باشگاه پدیده را به سنگربان استقلال منتقل می‌کند. طبیعتاً باشگاه‌های داخلی با اطلاع از رقم قرارداد رحمتی باید پیشنهاد چشمگیری ارائه و باب مذاکره را باز کنند.
رحمتی اعلام کرده اولویتش ادامه همکاری با استقلال است ولی به نظر می‌رسد این باشگاه هنوز موفق به تمدید قرارداد با دروازه‌بان خود نشده است.
دروازه بان فصل پیش استقلال صبح جمعه به مشهد سفر می‌کند. سفر هفتگی به مشهد جزو برنامه‌های عادی اوست اما باید دید در این سفر ملاقات و مذاکره‌ای هم با باشگاه متمول پدیده صورت می‌گیرد؟
بزرگترین پیروزی:حالا نوبت رحمتی شده که کلاس بگذاره!ما که نفهمیدیم دلیل اختلاف بوجود امده بین رحمتی و قلعه نویی بر سر چی بوده!؟فقط این موضوع برایمان مثل روز روشنه که آخر  سر سید تمدید میکنه و این وسط یه عده هوادار فقط استرس  ایننقل انتقال را می خورند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات،سید مهدی رحمتی،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com